PPC

PPC (Pay Per Click) alebo platba za klik, je typ reklám, ktoré sprevádzajú skoro každý nákup na internete. Výhoda pre nás spočíva v tom, že ich zobrazovanie je bezplatné. Účtuje sa len kliknutie potenciálneho zákazníka.



Ale počkaj, túto sa výhody ešte len začínajú. PPC reklamy majú merateľný dosah vďaka analytickým nástrojom, takže ich úspech je merateľný do posledného kliku. Inzerent má úplnú kontrolu nad rozpočtom investovaným do reklám a aj nad tým, akým skupinám zákazníkov sa reklama zobrazí. 


Predstav si to takto. Máš kvetinárstvo a chceš ľudí prilákať na kytice, ktoré vieš doviezť priamo pred dvere. Bežnou reklamou v telke zasiahneš ženy, deti, mužov, ľudí od Bratislavy po Košice. V skratke, množstvo ľudí, ktorí o takúto službu nestoja. PPC reklamami sa vieme zamerať napríklad na mužov od 15 do 55 rokov, ktorí bývajú do 15km od tvojho kvetinárstva. A znova - platíš len za klik na reklamu, ktorá zákazníka pošle priamo na objednávkový formulár.


Vďaka ppc reklamám ukážeme klientovi:


  • presný tok ľudí na webe
  • zistíme odkiaľ ľudia prichádzajú
  • optimalizujeme rozpočet reklamných kampaní
  • maximalizujeme konverzie z reklám
  • zvýšime povedomie značky
  • zvýšime tok ľudí na kamennej predajni


Aj ty si si týmto povedal, že aké super sú PPC reklamy?