Firemná identita

Spomeň si TERAZ na jednu reklamu! Spomenul si si? Určite áno. Pritom ani nemusíš mať vzťah k značke alebo si niečo odtiaľ kúpiť. Spomenul si si na ňu pre to, že má dobre zvládnutú firemnú identitu a vie ju využiť vo svoj prospech. Využíva ju vo všetkých komunikačných kanáloch.



Do firemnej identity značky patria: 


  • Logo
  • Vlastná typografia
  • Farebná paleta
  • Dizajn predajne/showroomu
  • Dizajn rovnošaty zamestnancov
  • Webová stránka
  • Dizajn manuál
  • Grafické šablóny
  • Tón komunikácie 


Firemná identita je mocný nástroj, ktorý rozpráva príbeh tvojej značky. Čo chceš svojmu zákazníkovi ponúknuť? Akú potrebu chceš naplniť? Kto za značkou stojí? Toto spojí ľudí so značkou na inej úrovni ako obyčajný nákup v potravinách.  Ľudia si budú vedieť s tebou spojiť produkty a služby pokojne aj od konkurencie. Vytvoria si s tvojou firmou zmyslové puto, a to vieme využiť aj pri iných aspektoch našich digitálnych riešení.